Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Materiały Konferencji Naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej Marketing - Innowacje - Informacja : "Marketing w społeczeństwie informacyjnym", Szczyrk, 20-21 listopada 2003

Tytuł:
Materiały Konferencji Naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej Marketing - Innowacje - Informacja : "Marketing w społeczeństwie informacyjnym", Szczyrk, 20-21 listopada 2003
Współtwórcy:
Błażkiewicz, Anna. Red.
Politechnika Śląska (Gliwice). Wydawnictwo. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
Temat:
Marketing w Internecie - konferencje.
Marketing - konferencje.
Zarządzanie przedsiębiorstwem - konferencje.
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Seria:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarzadzanie, 1641-3466 ; z. 24
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska nr 1626
Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska. Organizacja i Zarządzanie (2000) 1641-3466 z. 24
Opis fizyczny:
310, [6] s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02161cam#a2200445#i#4500
001 0172400644941
003 GL 001
005 20230829114944.6
008 070711s2004####pl#a###f#####|100#0#pol#c
035 %a zz2007952440
035 %a (NUKAT)vtls000943476
040 %a KR U/Kaz %c KR U/Kaz %d KR U/Kaz %d KR U/IFs %d GL 001/ER
041 0 # %a pol %b pol %b eng
090 0 %a Filia Rybnik
091 %b Książka
245 0 0 %a Materiały Konferencji Naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej Marketing - Innowacje - Informacja : %b "Marketing w społeczeństwie informacyjnym", Szczyrk, 20-21 listopada 2003 / %c [red. Anna Błażkiewicz].
246 3 0 %a Marketing w społeczeństwie informacyjnym
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, %c 2004.
300 %a 310, [6] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarzadzanie, %x 1641-3466 ; %v z. 24
500 %a W serii gł.: nr 1626.
500 %a Opis wg okł.
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
530 %a Spis treści dostępny w zakładce Multimedia.
546 %a Spis treści ang., streszcz. pol., ang.
650 # %a Marketing w Internecie %v konferencje.
650 # %a Marketing %v konferencje.
650 # %a Zarządzanie przedsiębiorstwem %v konferencje.
700 1 # %a Błażkiewicz, Anna. %e Red.
710 2 # %a Politechnika Śląska (Gliwice). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska %v nr 1626
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska. %p Organizacja i Zarządzanie (2000) %x 1641-3466 %v z. 24
856 4 # %u https://integro.polsl.pl/site/recorddetail/0172400644941 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a marketing
990 %a outsourcing
990 %a marketing internetowy
999 %b elka (12/12/2013) %c elka (12/12/2013 ; 040, 090+, 990+) %d elka (12/12/2013) %c hatop (13/03/2014 ; 091+) %c ela (19/03/2014 ; 530+) %c jkulik (20/03/2014 ; 008, 245, 300, 650, 700) %c prolib (08/09/2022) %r 2004

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
102 140900
Położenie:
Mg
Sygnatura:
140900
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
FRS 4074
Położenie:
FR
Sygnatura:
S-4074
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies