- Tytuł:
- Materiały Konferencji Naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej Marketing - Innowacje - Informacja : "Marketing w społeczeństwie informacyjnym", Szczyrk, 20-21 listopada 2003
- Współtwórcy:
- Błażkiewicz, Anna. Red.
Politechnika Śląska (Gliwice). Wydawnictwo. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego - Temat:
- Marketing w Internecie - konferencje.
Marketing - konferencje.
Zarządzanie przedsiębiorstwem - konferencje. - Rok wydania:
- 2004
- Wydawca:
- Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
- Seria:
- Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarzadzanie, 1641-3466 ; z. 24
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska nr 1626
Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska. Organizacja i Zarządzanie (2000) 1641-3466 z. 24 - Opis fizyczny:
- 310, [6] s. : il. ; 24 cm
- Książka