Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Tom 1

Main subject:
Szczerba, Beata
Title:
Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Tom 1
Authors:
Szczerba, Beata
Politechnika Śląska (Gliwice). Wydział Organizacji i Zarządzania
Co-authors:
Białecka, Barbara. Promotor
Bartnicka, Joanna. Promotor
Subject:
Skargi konsumenckie - rozprawy akademickie.
Zarządzanie - informatyka - rozprawy akademickie.
Jakość produktów - rozprawy akademickie.
Stosunki klienci-dostawcy - rozprawy akademickie.
Jakość dostaw - rozprawy akademickie.
Przemysł samochodowy - rozprawy akademickie.
Publication Year:
2018
Publisher:
Zabrze : [wydawca nieznany]
Physical description:
204 karty : ilustracje kolorowe ; 30 cm + 2 recenzje (6, 9 stron) ; 1 dysk optyczny (CD-ROM)
01. Książka
library suggestion
LDR 02453cam#a2200469#i#4500
001 0173001387680
003 GL 001
005 20240229120456.6
008 190425s2018####pl#a|||f#|||||000#0#pol#d
040 %a GL 001 %b pol %e rda %c GL 001
091 %b Rękopis + 1 CD
100 1 %a Szczerba, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. %n Tom 1 / %c Beata Szczerba ; Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
260 # %a Zabrze : %b [wydawca nieznany], %c 2018.
300 %a 204 karty : %b ilustracje kolorowe ; %c 30 cm + %e 2 recenzje (6, 9 stron) ; 1 dysk optyczny (CD-ROM).
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Dysertacja. Politechnika Śląska Gliwice, 2018.
500 %a Płyta CD zawiera pełny tekst pracy doktorskiej.
502 %a Praca doktorska. Politechnika Śląska.
504 %a Bibliografia na kartach 188-200.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim (opis bibliograficzny).
650 # %a Skargi konsumenckie %v rozprawy akademickie.
650 # %a Zarządzanie %x informatyka %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość produktów %v rozprawy akademickie.
650 # %a Stosunki klienci-dostawcy %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość dostaw %v rozprawy akademickie.
650 # %a Przemysł samochodowy %v rozprawy akademickie.
700 1 # %a Białecka, Barbara. %e Promotor
700 1 # %a Bartnicka, Joanna. %e Promotor
710 2 # %a Politechnika Śląska (Gliwice). %b Wydział Organizacji i Zarządzania. %e Instytucja sprawcza
856 4 # %u https://integro.polsl.pl/site/recorddetail/0173001387680 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u http://delibra.bg.polsl.pl/publication/57077 %z Dostępny w sieci Politechniki Śląskiej
990 %a przemysł samochodowy
990 %a systemy zarządzania
990 %a reklamacje
990 %a dostawcy
999 %b apietrowska (25/04/2019) %c Ania (26/04/2019 ; 000, 245) %c Elka (07/05/2019 ; 008, 040, 100+, 245, 300, 336+, 337+, 338+, 500+, 502+, 504+, 530+, 546+, 700+, 710+, 856+) %c kasia (06/08/2019 ; 650+, 990+) %d kasia (29/02/2024) %c Monika (07/08/2019) %c kasia (29/02/2024 ; 008, 990) %r 2018

Shelving location:

Location:

Lending department:

Items available on-site only

Inventory number:
104 5564
Location:
Cz.Ab
Call number:
R-5564+CD
Status:
Unavailable (in library use)
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Unavailable

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process