Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Założenia metodologiczne badań nad procesem kształcenia studentów na Wydziale Budownictwa Politechniki Śląskiej

Hasło główne:
Pachulicz-Pawlikowska, Danuta
Tytuł:
Założenia metodologiczne badań nad procesem kształcenia studentów na Wydziale Budownictwa Politechniki Śląskiej
Autorzy:
Pachulicz-Pawlikowska, Danuta
Szukaj w:
Zeszyty Naukowe, Budownictwo Kraków : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1956- Z. 58 (1984) = Nr 765, s. 13-24
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01111caa#a2200205#i#4500
001 0172701067825
003 GL 001
005 20230829115743.8
008 161019s1984####pl#####f#####|000#0#pol#c
035 %a xx003823688
035 %a (NUKAT)vtls003823688
040 %a GL 001/AD %c GL 001/AD %d GL 001/AD %e PNN
100 1 %a Pachulicz-Pawlikowska, Danuta.
245 1 0 %a Założenia metodologiczne badań nad procesem kształcenia studentów na Wydziale Budownictwa Politechniki Śląskiej / %c Danuta Pachulicz-Pawlikowska.
500 %a Tyt. nagł.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
773 0 # %7 nnas %t Zeszyty Naukowe, Budownictwo %d Kraków : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1956- %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska %g Z. 58 (1984) = Nr 765, s. 13-24 %x 0434-0779 %w cc99232901 %w (NUKAT)vtls000033685
856 4 # %u https://integro.polsl.pl/site/recorddetail/0172701067825 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra/docmetadata?id=37338 %z Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej
999 %b Ady (21/10/2016) %c Ady (21/10/2016 ; 000, 040, 530+, 856+) %r 1984

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies