Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Tom 1

Hasło główne:
Szczerba, Beata
Tytuł:
Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Tom 1
Autorzy:
Szczerba, Beata
Politechnika Śląska (Gliwice). Wydział Organizacji i Zarządzania
Współtwórcy:
Białecka, Barbara. Promotor
Bartnicka, Joanna. Promotor
Temat:
Skargi konsumenckie - rozprawy akademickie.
Zarządzanie - informatyka - rozprawy akademickie.
Jakość produktów - rozprawy akademickie.
Stosunki klienci-dostawcy - rozprawy akademickie.
Jakość dostaw - rozprawy akademickie.
Przemysł samochodowy - rozprawy akademickie.
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Zabrze : [wydawca nieznany]
Opis fizyczny:
204 karty : ilustracje kolorowe ; 30 cm + 2 recenzje (6, 9 stron) ; 1 dysk optyczny (CD-ROM)
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02453cam#a2200469#i#4500
001 0173001387680
003 GL 001
005 20240229120456.6
008 190425s2018####pl#a|||f#|||||000#0#pol#d
040 %a GL 001 %b pol %e rda %c GL 001
091 %b Rękopis + 1 CD
100 1 %a Szczerba, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. %n Tom 1 / %c Beata Szczerba ; Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
260 # %a Zabrze : %b [wydawca nieznany], %c 2018.
300 %a 204 karty : %b ilustracje kolorowe ; %c 30 cm + %e 2 recenzje (6, 9 stron) ; 1 dysk optyczny (CD-ROM).
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Dysertacja. Politechnika Śląska Gliwice, 2018.
500 %a Płyta CD zawiera pełny tekst pracy doktorskiej.
502 %a Praca doktorska. Politechnika Śląska.
504 %a Bibliografia na kartach 188-200.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim (opis bibliograficzny).
650 # %a Skargi konsumenckie %v rozprawy akademickie.
650 # %a Zarządzanie %x informatyka %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość produktów %v rozprawy akademickie.
650 # %a Stosunki klienci-dostawcy %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość dostaw %v rozprawy akademickie.
650 # %a Przemysł samochodowy %v rozprawy akademickie.
700 1 # %a Białecka, Barbara. %e Promotor
700 1 # %a Bartnicka, Joanna. %e Promotor
710 2 # %a Politechnika Śląska (Gliwice). %b Wydział Organizacji i Zarządzania. %e Instytucja sprawcza
856 4 # %u https://integro.polsl.pl/site/recorddetail/0173001387680 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u http://delibra.bg.polsl.pl/publication/57077 %z Dostępny w sieci Politechniki Śląskiej
990 %a przemysł samochodowy
990 %a systemy zarządzania
990 %a reklamacje
990 %a dostawcy
999 %b apietrowska (25/04/2019) %c Ania (26/04/2019 ; 000, 245) %c Elka (07/05/2019 ; 008, 040, 100+, 245, 300, 336+, 337+, 338+, 500+, 502+, 504+, 530+, 546+, 700+, 710+, 856+) %c kasia (06/08/2019 ; 650+, 990+) %d kasia (29/02/2024) %c Monika (07/08/2019) %c kasia (29/02/2024 ; 008, 990) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
104 5564
Położenie:
Cz.Ab
Sygnatura:
R-5564+CD
Status:
Dostępna (na miejscu)
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies