Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców : załączniki. Tom 2

Hasło główne:
Szczerba, Beata
Tytuł:
Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców : załączniki. Tom 2
Autorzy:
Szczerba, Beata
Politechnika Śląska (Gliwice). Wydział Organizacji i Zarządzania
Współtwórcy:
Białecka, Barbara. Promotor
Bartnicka, Joanna. Promotor
Temat:
Skargi konsumenckie - rozprawy akademickie.
Zarządzanie - informatyka - rozprawy akademickie.
Jakość produktów - rozprawy akademickie.
Stosunki klienci-dostawcy - rozprawy akademickie.
Jakość dostaw - rozprawy akademickie.
Przemysł samochodowy - rozprawy akademickie.
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Zabrze : [wydawca nieznany]
Opis fizyczny:
63 karty : ilustracje kolorowe ; 30 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02157cam#a2200409#i#4500
001 0173001387682
003 GL 001
005 20240229120744.9
008 190425s####2018pl#a|||f#|||||000#0#pol#d
040 %a GL 001 %b pol %e rda %c GL 001
091 %b Rękopis
100 1 %a Szczerba, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców : %b załączniki. %n Tom 2 / %c Beata Szczerba ; Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
260 # %a Zabrze : %b [wydawca nieznany], %c 2018.
300 %a 63 karty : %b ilustracje kolorowe ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Dysertacja. Politechnika Śląska Gliwice, 2018.
502 %a Praca doktorska. Politechnika Śląska.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
650 # %a Skargi konsumenckie %v rozprawy akademickie.
650 # %a Zarządzanie %x informatyka %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość produktów %v rozprawy akademickie.
650 # %a Stosunki klienci-dostawcy %v rozprawy akademickie.
650 # %a Jakość dostaw %v rozprawy akademickie.
650 # %a Przemysł samochodowy %v rozprawy akademickie.
700 1 # %a Białecka, Barbara. %e Promotor
700 1 # %a Bartnicka, Joanna. %e Promotor
710 2 # %a Politechnika Śląska (Gliwice). %b Wydział Organizacji i Zarządzania. %e Instytucja sprawcza
856 4 # %u https://integro.polsl.pl/site/recorddetail/0173001387682 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u http://delibra.bg.polsl.pl/publication/57077 %z Dostępny w sieci Politechniki Śląskiej
990 %a przemysł samochodowy
990 %a systemy zarządzania
990 %a reklamacje
990 %a dostawcy
999 %b apietrowska (25/04/2019) %c apietrowska (25/04/2019 ; 000, 091, 245, 300-) %c Ania (26/04/2019 ; 245) %c Elka (07/05/2019 ; 008, 040, 100+, 245, 300+, 336+, 337+, 338+, 500+, 502+, 530+, 700+, 710+, 856+) %c kasia (06/08/2019 ; 650+, 990+) %d kasia (29/02/2024) %c Monika (07/08/2019) %c kasia (29/02/2024 ; 008, 990)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
104 5565
Położenie:
Cz.Ab
Sygnatura:
R-5565
Status:
Dostępna (na miejscu)
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies